Suupohjan yhdistyksen yhteisellä joululounaalla

KIRJOITETTU 13.12.2022 Juha Rantala

Suupohjan alueella toimivat kuusi perussuomalaista paikallisyhdistystä (Kauhajoki, Karijoki, Isojoki, Kaskinen, Kristiinankaupunki ja Teuva) ovat tehneet jo viime kesästä saakka mittavaa ja suunnittelmallista yhteistyötä lisätäkseen alueella perussuomalaisten kannatusta ja menestymistä vaaleissa. Monimuotoinen työ pitää sisällään mm. osallistumista alueella järjestettäviin markkinatapahtumiin, omien toritapahtumien järjestämistä sekä perussuomalaisten lehtien, esitteiden ja vaalimateriaalien jakoa. Joulun ajaksi on kuitenkin lupa rauhoittua ja hiljentyä.
Joulun merkitystä korostaen kuuden kunnan yhteistyöryhmä järjesti sunnuntaina 11. joulukuuta Kauhajoen Nummijärven Nummikodilla vielä yhteispalaverin, jonka päätteeksi nautittiin maittava ja herkullinen joululounas kinkkuineen ja laatikoineen. Jälkiruokana perinteinen riisipuuro ja sekahedelmäsoppa. Kahvit ja piparit kuuluivat myös asiaan. Tapahtumaa oli kunnioittamassa Suupohjan alueen yhteinen eduskuntavaaliehdokas Rami Aalto Karijoelta.

Kirjoitettu 4.1.2023